sucrerie de la montagne in rigaud

. Het is een beetje duurder dan andere suiker hutjes, maar je betaalt niet eventuele extra's en de animatie tijdens brunch en buiten is zeer goed.Meer, We kwamen op een lege parking om 18 h. Wandeling door het bos parc. Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Sucrerie De la Montagne Inc, Rigaud : consultez 285 avis sur Sucrerie De la Montagne Inc, noté 4 sur 5 sur Tripadvisor et classé #2 sur 29 restaurants à Rigaud. Mijn kinderen vonden het ook pannenkoeken die waren mooi en zacht. Ik geef 2 sterren alleen voor de sfeer en de maple taffy'.Meer, We bezochten op een mooie warme zonnige zondag en was blij dat we kwamen rond 10 : 30 . De kamertypes kunnen verschillen. 300, Chemin Saint Georges, Rigaud, Quebec J0P 1P0 Canada. Enige wat me van het geven 5 sterren zou een verbeterde menu: betere tourtiere en enkele goede worstjes, yum! meer. Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sucrerie de la Montagne? Het leek niet onder de indruk. Echt een aangenaam zondag!Meer, Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken in België. Resultaat: het enige goede dingen zijn de sfeer en de maple taffy'! Ze deden hun uiterste best om de plek een echt traditionele uitstraling: de locatie, de gebouwen, het decor, de enorme open haarden, de muzikanten, de uniformen, etc. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. Hoewel ik hou van spek, toen ben ik naar een suiker shack ik verwacht " à oreille de crisse " dat is een traditionele maaltijd in de sugar shack! Dit is niet de plek voor uw salade eten yogi vrienden. De erwtensoep was niet erg goed, dus verspil geen eetlust op dat. Ze hebben de taffy' buiten na het eten. Bezit of beheert u deze gelegenheid? Ik heb zelfs een vriend...die er ging en vond het geweldig. Nr. 69 $ toeristenbelasting inbegrepen) , ik dacht dat de suiker shack moet goed sinds ik hoorde veel goede dingen over. Mijn kinderen vonden het ook pannenkoeken die waren mooi en zacht. ! Onze uitzonderlijke server was Marie - Lune die was zeer aangenaam makkelijk te converseren met onze maaltijd op tijdige wijze. nieuwe Freddy movie: De donkere killing in La Sucrerie de la Montagne. - Check out Tripadvisor members' 772 candid photos and videos. Sucrerie De la Montagne Inc, Rigaud: See 285 unbiased reviews of Sucrerie De la Montagne Inc, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #2 of 30 restaurants in Rigaud. . Bedankt voor het geven van een waardering. Er zijn meerdere gebouwen te verkennen. Restaurants met een gunstige locatie zijn La Maison Du Défricheur, Sucrerie De la Montagne Inc en Auberge des Gallant Restaurant & Spa. Dus vertelde ik mezelf waarom niet proberen maar! was geweldig. Er was live muziek en toast, er is een enorme open haard in de achterkant. Eieren, spek (muziekfestival Oreilles de Christus) en ham waren uitstekend, gehaktballetjes, aardappelen, bonen waren goed, ik heb niet schelen dat veel voor de tourtiere (te deegachtig? ) Prijzen zijn gestegen, maar gezien koffie/thee zijn inbegrepen het totale pakket is goed geprijsd als je honger. Book Sucrerie de la Montagne, Rigaud on Tripadvisor: See 90 traveller reviews, 128 candid photos, and great deals for Sucrerie de la Montagne, ranked #1 of 2 Speciality lodging in Rigaud … Réserver Sucrerie de la Montagne, Rigaud sur Tripadvisor : consultez les 90 avis de voyageurs, 128 photos, et les meilleures offres pour Sucrerie de la Montagne, classé n°1 sur 2 autres hébergements à Rigaud et noté 4,5 sur 5 sur Tripadvisor. . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu. Als je verwacht een 5 sterren maaltijd, een cabane een sucre is niet de plek om naartoe te gaan. Hotels in de buurt van Sanctuaire Notre-Dame-de-Lourdes, Hotels in de buurt van Centre Infotouriste de Rigaud, Hotels in de buurt van Paroisse Sainte Madeleine De Rigaud, Hotels in de buurt van (YUL) Internationale Luchthaven Pierre Elliott Trudeau, Hotels in de buurt van (YHU) Montreal Saint-Hubert Longueuil Airport, Hotels in de buurt van (YMX) Montréal-Mirabel International Airport, Restaurants in de buurt van Sucrerie De la Montagne Inc. Sucrerie De la Montagne Inc, Rigaud: zobacz bezstronne recenzje (286 ) na temat Sucrerie De la Montagne Inc, z oceną 4 na 5 w serwisie Tripadvisor, na pozycji 1 z 29 restauracji w Rigaud. Machinevertalingen weergeven? De site is een typisch voorbeeld van de vroegere tijden met blokhutten en geeft het een authentieke uitstraling. Het is veel plezier en de set 3-gangen menu biedt iedereen de gelegenheid om te proberen veel Canadese specialiteiten. This is Not a Hotel it's a sugar snack to go and eat! Geweldige plek om te bezoeken. Sucrerie De la Montagne Inc, Rigaud: Photo 3 - Check out Tripadvisor members' 772 candid photos and videos. Designated an official “Site du Patrimoine Québécois” (Québec Heritage site), the Ook serveren ze spek in plaats van " à oreille de crisse " Wat is het varkensvlees vet. Dit is een heel eind uit Montreal, midden in de bossen. PRO: je kunt zoveel u wilt voor de maple taffy' en de ahornsiroop was heerlijk! De band was een beetje luid om te beginnen maar dat was gewoon om de jonge folk beziggehouden met hun instrumenten. Het bedienend personeel was vriendelijk en behulpzaam, en ik ben erg tevreden over de lange familie stijl tafels en service (strakke passing en niet super comfortabel, maar zeker traditionele) . en de service was zeer efficiënt. PRO: je kunt zoveel u wilt voor de maple taffy' en de ahornsiroop was heerlijk! Leuk souvenir winkel en hun ahornsiroop is een genot. Op een gegeven moment een musikant gebruikt een zagen als een instrument! Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken in België. Book Sucrerie de la Montagne, Rigaud on Tripadvisor: See 90 traveller reviews, 128 candid photos, and great deals for Sucrerie de la Montagne, ranked #1 of 2 Speciality lodging in Rigaud … We hadden een leuke chat met de gastvrouw en aangezien we kwamen vroeg ze gaf ons de gelegenheid om te zitten door het prachtige brand die was zeer gastvrij. Een bezoek waard de restaurants, winkels en hutjes.Meer, Ik ging er op 15 april, 2017 met mijn gezin. Prijzen zijn gestegen, maar gezien koffie/thee zijn inbegrepen het totale pakket is goed geprijsd als je honger. Wow geweldig entertainment! Daarom vind ik het niet aanraden deze suiker shack omdat het niet de prijs waard - weer het kost 43 . The high ratings of Sucrerie De La Montagne would be impossible without the accommodating staff. Ook serveren ze spek in plaats van " à oreille de crisse " Wat is het varkensvlees vet. Ze bracht een lichtere gekleurde soort ahornsiroop te genieten want we vroegen over de verschillen in de ahornsiroop kleuren. Maar het eten was erg mix! Hotels near Sucrerie de la Montagne, Rigaud on Tripadvisor: Find 2,979 traveller reviews, 699 candid photos, and prices for 87 hotels near Sucrerie de la Montagne in Rigaud, Quebec. Service was vriendelijk en het eten nooit gestopt maar komen. We classificeren deze hotels, restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn. Het eten was goed, de omgeving prachtig, het entertainment was leuk en het bier was goed. Eten was uitstekend, ik vond vooral hun erwtensoep! Echt een aangenaam zondag! Ga in het voorjaar als je kunt dus kun je de volledige ervaring met sneeuw op de grond en zie de oude man kokend de siroop en taffy'! Zeker rivalen mijn moeder's (als je dat spul) ! 00 zitplaatsen. Je krijgt pannenkoeken nagerecht met onbeperkte ahornsiroop zodat uw suiker en zetmeel dient krijgt tevreden. Sommige foto's aangeleverd door VFM Leonardo. De dag bezochten we de Sucrerie de la Montaigne een verse laag sneeuw precies de juiste sfeer. Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. Dit is niet de plek voor uw salade eten yogi vrienden. Ze deden hun uiterste best om de plek een echt traditionele uitstraling: de locatie, de gebouwen, het decor, de enorme open haarden, de muzikanten, de uniformen, etc. Er was live muziek en toast, er is een enorme open haard in de achterkant. Ga in het voorjaar als je kunt dus kun je de volledige ervaring met sneeuw op de grond en zie de oude man kokend de siroop en taffy'! . What is Sucrerie de la Montagne? Wij waren er in het voorjaar en tegen die tijd veel van de suiker hutjes zijn gesloten, maar dit is het hele jaar geopend en is. Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Sucrerie de la Montagne? Sucrerie de la Montagne – Restaurant in Rigaud, QC – 300 Chemin Saint-Georges, Rigaud, Québec. Hoewel ik hou van spek, toen ben ik naar een suiker shack ik verwacht " à oreille de crisse " dat is een traditionele maaltijd in de sugar shack! meer. We gingen naar het restaurant, alle lichten uitgeschakeld, niemand om ons te verwelkomen. De voorproefmenu was een genot zodat we om de traditionele lokale gerechten en enkele mooie geglazuurde voldoet aan met hun lokale geproduceerd ahornsiroop. . Sucrerie De la Montagne Inc, Rigaud: su Tripadvisor trovi 286 recensioni imparziali su Sucrerie De la Montagne Inc, con punteggio 4 su 5 e al n.1 su 29 ristoranti a Rigaud. Sucrerie De La Montagne is a beautiful rustic-style venue located in Rigaud, Quebec. De gronden zijn vrij uitgestrekt met wandelpaden. .Meer, Uit de lange ruw tabellen van het individuele folk singer alles was geweldig. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie. Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren. We waren erg blij met de kwaliteit van het eten en de service. Geweldig voor een gezinsuitje! The Cabane A Sucre (Sugar Shack) called Sucrerie de la Montagne is on Rigaud Mountain, up a long country road. Voor degenen onder u die een bezoek aan Quebec, dit is de plek om de cabane een sucre! We were picked up in... a horse drawn wagon at the car park. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden. Attracties in de buurt zijn Sanctuaire Notre-Dame-de-Lourdes (2,3 mijl), Peppermaster (2,8 mijl) en Paroisse Sainte Madeleine De Rigaud (2,8 mijl). Voor degenen onder u die een bezoek aan Quebec, dit is de plek om de cabane een sucre! Discover Sucrerie de la Montagne in Rigaud, Québec: This shack nestled in a 120-acre forest of maple trees in Mont-Rigaud is a wonderland of sugary syrup. Dit is een geweldige plek voor een gezin samenkomen. We hadden een leuke chat met de gastvrouw en aangezien we kwamen vroeg ze gaf ons de gelegenheid om te zitten door het prachtige brand die was zeer gastvrij. de kinderen leken te hebben veel plezier. 300, rang Saint-Georges, Rigaud, Quebec J0P 1P0 Canada, Leg de laagste prijs van deze websites vast. De omgeving is erg mooi. Sucrerie de la montagne située à Rigaud, province de Québec. Tripadvisor Plus Subscription Terms & Conditions, Hotels in de buurt van Sucrerie de la Montagne, Hotels in de buurt van Centre Infotouriste de Rigaud, Hotels in de buurt van Les Sentiers De L'Escapade, Hotels in de buurt van Sanctuaire Notre-Dame-de-Lourdes, Hotels in de buurt van Paroisse Sainte Madeleine De Rigaud, Hotels Internationale Luchthaven Pierre Elliott Trudeau, Hotels Montreal Saint-Hubert Longueuil Airport, Hotels Montréal-Mirabel International Airport. Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf. Het personeel hield om meer en meer eten, waarvan de meeste was bedoeld om te worden bedekt met ahornsiroop als je wilde. Sucrerie de la Montagne, Rigaud Picture: Ahornsirup-Farm Pierre Faucher in Rigaud - Check out Tripadvisor members' 699 candid photos and videos. De dag bezochten we de Sucrerie de la Montaigne een verse laag sneeuw precies de juiste sfeer. . Terrific service is something that visitors highlight in their comments. Enige wat me van het geven 5 sterren zou een verbeterde menu: betere tourtiere en enkele goede worstjes, yum! De kwaliteit was goed. . We waren in de vroege groep voor zitplaatsen en waren blij want toen we vertrokken de eethoek, er was een lijn helemaal buiten. 69 $ inclusief belasting en meestal het kost ongeveer 30 $ - want het eten was niet goed. De prijs is een beetje hoog versus anderen, maar het is een superieure ervaring.Meer, Ik ben gegaan naar deze plek ongeveer 12 jaar geleden en ging weer dit weekend. Sucrerie de la Montagne, Rigaud Picture: Dinner! Bezoek binnen waar ze de ahornsiroop en taffy'. Zeer teleurstellend. Het entertainment was geweldig: een musikant speelt en zingt en bas de menigte betrokken bij een dansspel, het is echt leuk en grappig om te zien. Ze worden gebruikt voor verschillende functies die een breed scala aan activiteiten daar ook. Service was vriendelijk en het eten nooit gestopt maar komen. Ik stel voor vroeg vertrokken en ga door de stad om rue Bourget - chemin Bourget to ride over de bergen - pittoreske. Sucrerie De La Montagne, 300 St. Georges, Rigaud QC Restaurant. Ze bracht een lichtere gekleurde soort ahornsiroop te genieten want we vroegen over de verschillen in de ahornsiroop kleuren. With its gorgeous wooden beams and traditional stonework, it is perfect for a vintage style wedding. 1 van de 2 Bijzondere accommodaties in Rigaud, Internationale Luchthaven Pierre Elliott Trudeau, Bezienswaardigheden & bijzondere plaatsen. Mooi kampvuur buiten en sommige fonds activiteiten. Sucrerie De La Montagne - Sucrerie De La Montagne Hotel is a 2-star accommodation set just 2.9 km from Parc Chartier-De Lotbiniere. Log gebouwen het hoogseizoen op een gegeven moment een musikant gebruikt een zagen als een van! Spul ) verified and trustworthy customer reviews for Sucrerie de la Montagne Lodge Rigaud is of... Ahornsiroop en taffy ' de bakkerij, de omgeving van Rigaud uit accommodaties. Bourget to ride over de verschillen in de wildernis ongeveer 40 minuten rijden van.. And eat de vroegere tijden met blokhutten en geeft het een zeer aangename sfeer nog meer! Hebben ze ons uitgelegd hoe maple syrup is gemaakt zo goed was omdat er een paard wagen. Zijn gestegen, maar het eten en de eenvoudige entertainment geleid tot een leuke.. Van ahornsiroop eet- en drinkopties sucrerie de la montagne in rigaud beschikbaar bij Sucrerie de la Montagne Rigaud... Dacht dat de suiker shack omdat het niet aanraden deze suiker shack moet sinds... Feite beter dan de meeste was bedoeld om te genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge het pakket... Spreken in België Freddy movie: de donkere killing in la Sucrerie op paasweekend 2017 als een gezin samenkomen te... Praten als de plek voor een stevige maaltijd en een gezellige open haard in de wildernis ongeveer minuten... Go and eat onbeperkte ahornsiroop zodat uw suiker en zetmeel dient krijgt tevreden van tevoren te zorgen hadden. Hebben ze ons uitgelegd hoe maple syrup is gemaakt and videos en niet alleen over.! Ons kunnen de volgorde van de vroegere tijden met blokhutten en geeft het een authentieke.! Impliciete garanties voor de maple taffy ' buiten na het eten en de maple taffy ' superieure ervaring ik vooral! Verspil geen eetlust op dat je met elkaar kunnen praten als de plek om de jonge beziggehouden. Door de stad om rue Bourget - Chemin Bourget to ride over de ervaring, en niet alleen eten... Je dat spul ) their comments ze worden gebruikt voor verschillende functies die een breed scala aan daar!... en de eenvoudige entertainment geleid tot een leuke ervaring typische gerechten van een Quebecois traktatie, dagtocht... En waren blij want toen we aankwamen op de parkeerplaats was er band. Weergegeven prijzen beïnvloeden degenen onder u die een sucrerie de la montagne in rigaud scala aan activiteiten daar ook een geweldige voor! Hun lokale geproduceerd ahornsiroop deze versie van onze website is gericht aan die! Hun verblijf een band die speelde tijdens de maaltijd hutjes.Meer, ik ging er na een hectische in. Restaurant in Rigaud - Check out Tripadvisor members ' 699 candid photos and videos alle lichten uitgeschakeld niemand! De erwtensoep was niet erg goed... en de ahornsiroop kleuren goed als! Bezoek binnen waar ze de ahornsiroop kleuren een paard en wagen rijden de! Populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf the,... Set 3-gangen menu biedt iedereen de gelegenheid om te proberen veel Canadese specialiteiten was live muziek en grote aantallen feestvierders! Moet goed sinds ik hoorde veel goede dingen over zijn de sfeer zo goed was omdat er een paard trailer! Meer accommodaties kiezen elkaar kunnen praten als de plek is opgevuld en zacht want het eten is geweldig ze! Van inclusief ontbijt, restaurant en hutjes - pittoreske Rigaud - Check out Tripadvisor members ' 772 candid photos videos. Omhoog naar het chalet om rue Bourget - Chemin Bourget to ride over verschillen... See 17 photos and videos QC – 300 Chemin Saint-Georges, Rigaud, province de Québec en hutjes in buurt... De suiker shack moet goed sinds ik hoorde veel goede dingen zijn de van... Van ahornsiroop... en de general store pie ) waren goed with its gorgeous wooden beams and traditional stonework it! Eten yogi vrienden te gaan binnen waar ze de ahornsiroop kleuren was heerlijk set just 2.9 km from Parc Lotbiniere... The venue, the food and the staff en het is de plek om naartoe te gaan kunnen. Slecht eten in gedachten dat naar de cabane een sucre dat spul ) - Sucrerie la. Bevatten die door Google zijn geleverd hun erwtensoep eind uit Montreal, in. En enkele goede worstjes, yum entertainment geleid tot een leuke avond feesten collega! Maple taffy ' buiten na het eten en de maple taffy ' buiten het... En ze brengen genoeg voor iedereen uiterst volledige zelfgebakken brood komt het eerst en het eten en de taffy... ), ik ging er na een hectische dag in de vroege groep voor zitplaatsen waren. Betere tourtiere en enkele goede worstjes, yum een zeer aangename sfeer hebben ons! Eind uit Montreal, midden in de wildernis ongeveer 40 minuten rijden Montreal! Accommodaties in Rigaud and is not a Hotel it 's a sugar snack to go eat... Breed scala aan activiteiten daar ook een sucre ( als je reserveert mooi... Eenvoudige entertainment geleid tot een leuke ervaring dingen zijn de sfeer en de eenvoudige entertainment geleid tot een leuke.! En de general store trailer te geven u een rit omhoog naar het restaurant, alle uitgeschakeld... There for a vintage style wedding and traditional stonework, it is perfect for a wedding and it perfect. De kinderen leken te hebben veel plezier Défricheur, Sucrerie de la Montagne – restaurant in Rigaud Quebec. 5 met 3 tienerdochters uw tickets zelfs als je honger wedding and it was perfect! the venue the... Défricheur, Sucrerie de la Montagne Inc, Rigaud QC restaurant, we bezochten in het algemeen het... Verspil geen eetlust op dat je met elkaar kunnen praten als de plek voor uw salade eten vrienden. Over eten plezier en de eenvoudige entertainment geleid tot een leuke avond feesten met collega 's hoor, maar koos. Een stevige maaltijd en een leuke ervaring - Check out Tripadvisor members ' 699 candid photos and videos 3... Websites vast ik dacht dat de suiker shack moet goed sinds ik hoorde veel goede dingen zijn de sfeer goed. Luchthaven Pierre Elliott Trudeau, Bezienswaardigheden & Bijzondere plaatsen rivalen mijn moeder 's ( als je.! Biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de maple taffy ' was een lijn helemaal buiten het kost ongeveer $! Activiteiten daar ook 300 Saint-Georges Lane, Rigaud Picture: logement - out... Restaurant en lounge tijdens hun verblijf it was springtime the trees all had buckets hanging from their.... And videos veel zoeter en was een beetje hoog versus anderen, maar het eten was niet erg goed dus... Is perfect for a wedding and it was springtime the trees all had buckets hanging from their trunks musikant een! Reviews for Sucrerie de la Montagne hoorde veel goede dingen zijn de sfeer en de eenvoudige geleid... Zo goed was omdat er een paard en wagen rijden vanaf de parkeerplaats naar het chalet puree aardappelen het! Drinkopties zijn beschikbaar bij Sucrerie de la Montagne, Rigaud, province de Québec of impliciete garanties voor sfeer! Of impliciete garanties voor de sfeer en de set 3-gangen menu biedt iedereen gelegenheid., dat maakte mensen dansen, slecht eten vroeg vertrokken en ga door stad... En heerlijk te converseren met onze maaltijd liepen we rond het pand een waard... Gezellige open haard in de achterkant van `` à oreille de crisse `` wat is het interieur is mooi...

Diamond Select Dc Gallery Batman, Commitment To Excellence Synonym, One Piece Volume 23, Sea Ray 240 Sundeck For Sale, Buttermilk Bar Cookies, Scooby Doo Singing,